понеділок, 13 жовтня 2025 р.

VІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності»








 09  жовтня 2025 року відбулася VІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності», організаторами якої був Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти у співпраці з: Міністерством освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Тернопільською обласною військовою адміністрацією, Тернопільська обласною радою, департаментом освіти і науки Тернопільської ОВА, Західноукраїнським національним університетом, Тернопільським національним медичним університетом імені І.Я. Горбачевського, Тернопільським національним технічним університетом імені Івана Пулюя, Тернопільським національним педагогічним університетом  імені Володимира Гнатюка, Луганським національним університетом імені Тараса Шевченка, Ніжинським державним університетом імені Миколи Гоголя, Анкарським університетом  Хаджи Байрам Вели (Турецька республіка), Анатолійським університетом (Турецька республіка), Університетом Кастамону (Турецька республіка),   Стамбульським унівесритетом (Турецька республіка),  Європейською вищою школою медичних і соціальних наук (Варшава, Польща), Університетом бізнесу і прикладних наук «Варсовія» (Варшава, Польща), Міжнародною Академією прикладних наук (Ломж, Польща), відділом порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України.

  У роботі конференції взяли участь понад 200 науковців і практиків освітньої галузі. Зокрема, тези  на адресу оргкомітету надіслали 21доктор наук і 74 кандидатів наук (докторів філософії) з України, Австрії, Туреччини, Німеччини, Латвії, Польщі і Китаю.

  Науковий захід відкрив Петровський Олександр Миколайович, кандидат історичних наук, доцент, директор Тернопільського ОКІППО, який привітав учасників VІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності». Також з вітальним словом до учасників конференції звернулася Маланчук Ірина Йосипівна, заступник директора департаменту освіти і науки Тернопільської обласної військової адміністрації.

 Учасників конференції також привітали науковці та викладачі вищих освітніх закладів зарубіжжя і України:  Іренеуш Жуховський, доктор інженер, професор, ректор з розвитку і промоцій Міжнародної Академії Прикладних Наук в Ломжі (Польща), Бауер Томас, доктор наук, професор, Erasmus-координатор, керівник Центру інтернаціоналізації  Віденської педагогічної вищої школи (Австрія), Дуйсейбаєва Дінара, доцент, викладач Стамбульського університету Айдин (Туреччина), Ковтун Алла Юріївна, доктор філософії, кандидат психологічних наук, доцент, декан факультету педагогіки, психології, соціальної роботи та мистецтв Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя.

 Цікавими і змістовними були виступи на пленарному засіданні щодо актуальних проблем розвитку професійної майстерності педагога в умовах нових суспільних викликів. Зокрема, учасникам конференції були запропоновані виступи на такі теми:

УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В ЗЗСО. Петровський Олександр Миколайович, кандидат історичних наук, доцент, директор Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Тернопіль)

 ВІД ГРИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТІ: ЯК MTINY ДОПОМАГАЄ ФОРМУВАТИ КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ТА НАВИЧКИ СПІВПРАЦІ. Вітенко Ігор Михайлович, кандидат географічних наук, доцент, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Тернопіль)

 ПРОГРАМА МІЖНАРОДНОГО ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСТВА – PISA З ПОЗИЦІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ. Локшина Олена Ігорівна,     доктор педагогічних наук, професор, дійсний член (академік) НАПН України, завідувач відділу порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України (м. Київ)

 ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТІ: РЕВОЛЮЦІЯ ЧИ ДЕГРАДАЦІЯ. Вихрущ Анатолій Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри української мови Тернопільського національного медичного університету імені   І.Я. Горбачевського (м. Тернопіль)

 ДІЯЛЬНІСТЬ СУРДОПЕДАГОГА В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Шевченко Володимир Миколайович, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник       , професор кафедри сурдопедагогіки та сурдопсихології імені М.Д. Ярмаченка факультету спеціальної та інклюзивної освіти   Українського державного університету імені Михайла Драгоманова (м. Київ)

 ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ  ВЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ. Латіф Дурланік, доктор наук, професор Бременського університету (Німеччина)

 ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОНОВЛЕННЯ НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА ФОРМАЛЬНОЇ  ОСВІТИ СОЦІАЛЬНИХ  ПРАЦІВНИКІВ В АСПЕКТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ  МАЙСТЕРНОСТІ В ВОЄННИЙ СТАН. Трубавіна Ірина Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, професор  кафедри  соціальної  педагогіки ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» (м. Полтава), Калгушкін Юрій Леонідович, кандидат  юридичних наук, доцент кафедри тактико-спеціальної та фізичної підготовки Харківського національного університету внутрішніх справ (м. Харків)

ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЛЬСЬКИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ В І ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ. Яковишин Руслан Ярославович, кандидат педагогічних наук, професор надзвичайний, ректор Люблінської Школи Вищої  (Польща)

 РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПЕДАГОГІВ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ, СТРАТЕГІЇ ТА РЕСУРСИ. Шпак Марія Мирославівна, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені В.Гнатюка (м. Тернопіль)

 ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ В ПЕДАГОГІЧНУ ОСВІТУ. Бауер Томас, доктор наук, професор, Erasmus-координатор, керівник Центру інтернаціоналізації  Віденської педагогічної вищої школи (Австрія)Ю, Баріш Ерічок, викладач Центру інтернаціоналізації  Віденської педагогічної вищої школи (Австрія) і  Ордуського університету (Туреччина)

 ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОЕКТНОГО ПІДХОДУ. Лі Лі, викладач професійно-технічного коледжу Цзюцюань, аспірант ЗУНУ (Китай)

 СТАЛИЙ ОСВІТНІЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Супрун Дар'я Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної роботи та реабілітації Національного університету біоресурсів і природокористування України (м. Київ)

 БАГАТОМОВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ТА ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Емрах Озджан, викладач Стамбульського університету Гелісім (Туреччина)

УПРОВАДЖУЄМО ПРОФІЛЬНУ ОСВІТУ: ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ. Сотніченко Ірина Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» (м. Біла Церква)

 Модератором пленарного засідання був Вітенко Ігор Михайлович, кандидат географічних наук, доцент, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти.

Науковці і практики продовжили свою роботу на секційних засіданнях, тематика яких окреслена такими напрямами:

  1. Якість вищої освіти: система неперервної освіти, підготовки і підвищення кваліфікації професійних кадрів.
  2. Професійний розвиток педагога: вітчизняний і зарубіжний досвід.
  3. Психолого-педагогічний супровід професійного зростання вчителя в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа».
  4. Інноваційні педагогічні технології в контексті сучасних суспільних викликів.
  5. Особливості професійної діяльності педагога в умовах воєнного стану.
  6. Діяльність педагога в умовах інклюзивного освітнього середовища.
  7. Особистісний і професійний розвиток керівних кадрів закладів освіти в умовах децентралізації влади.

  Під час роботи конференції було розглянуто цікаві підходи, ідеї, бачення та пропозиції щодо розвитку професійної майстерності педагогічних працівників в умовах реалій сьогодення. Учасники конференції мали змогу познайомитися, обговорити професійні питання, обмінятися власними напрацюваннями  та окреслити перспективи щодо розв’язання актуальних завдань, які стоять перед освітою. Учасники VIІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності» позитивно відгукувалися про організацію та змістове наповнення заходу та щиро дякували її  організаторам, виступаючим, тренерам, відмітивши потрібність заходів такого рівня і необхідність проведення їх у майбутньому.

 

Джерело: https://ippo.edu.te.ua/about/news/viii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferenciya-rozvitok

Немає коментарів:

Дописати коментар