Як правильно організувати інклюзивне навчання
Забезпечити
інклюзивний освітній простір – одне з завдань розбудови якісної школи,
визначених у рекомендаціях «Абетка для директора». Державна служба якості
освіти підготувала роз’яснення для керівників закладів освіти про
очікувані зміни в організації інклюзивного навчання.
1 січня 2022
року набирають чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють
організацію інклюзивного навчання:
·
«Про внесення змін до деяких постанов Кабінету
Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми
потребами» від 21 липня 2021 р. №765;
·
«Порядок організації інклюзивного навчання у закладах
загальної середньої освіти» від 15 вересня 2021 р. №957.
Відтак
посилюється акцент на співпраці між закладами освіти та інклюзивно-ресурсними
центрами (ІРЦ), щоб школи отримували більше підтримки й допомоги під час
навчання дітей з особливими освітніми потребами. Утім, це не всі новації. У цій
статті директори шкіл знайдуть відповіді на питання, що зміниться та як
керівникам закладів освіти працювати за новим порядком організації інклюзивного
навчання.
Детальніше...https://osvita.ua/school/inclusive_education/85283/
Немає коментарів:
Дописати коментар