понеділок, 11 жовтня 2021 р.

 

Особливості оцінювання і ведення журналів у 5-х пілотних

класах НУШ

Яким може бути оцінювання у пілотних 5-х класах НУШ? Якими документами керуватись при заповненні журналу, для вивчення яких предметів класи можуть ділитись на групи? У чому полягає фінансова складова організації освітнього проєкту? МОН спільно з командою підтримки реформ підготувало роз’яснення щодо особливостей оцінювання і ведення журналів у 5-х пілотних класах НУШ.

Заклади освіти можуть використовувати власну практику оцінювання, прийняту педагогічною радою. За вибором закладу освіти оцінювання може здійснюватися за власною шкалою оцінювання результатів навчання учнів або за системою оцінювання, визначеною законодавством. У разі запровадження закладом власної шкали оцінювання результатів навчання учнів ним мають бути визначені правила переведення до системи оцінювання, визначеної законодавством.

Зазначені підходи до системи оцінювання відображено у «Методичних рекомендаціях щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа». Вони надіслані листом МОН від 06.08.2021 №4.5/2303-21 до закладів, у яких здійснюється пілот.

Ведення журналу у 5-х класах регулюється наказом МОН №423 «Про затвердження єдиних зразків обовʼязкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності». Кількість передбачених сторінок та предметів / курсів визначається відповідно до навчального плану закладу освіти.


Детальніше...https://osvita.ua/school/nus/84660/

Немає коментарів:

Дописати коментар