пʼятницю, 5 квітня 2024 р.

Школа професійного зростання педагогічних працівників «Формування емоційно-етичної компетентності педагогічних працівників».

 


         Відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти 29 березня 2024 року на платформі онлайн-сервісу Google Meet проведено перше засідання Школи професійного зростання педагогічних працівників «Формування емоційно-етичної компетентності педагогічних працівників».

         Мета заходу полягала в підвищенні рівня емоційної та етичної компетентності працівників освітніх закладів; аналізі технік самоусвідомлення, опануванні технологіями вибудови позитивного професійного іміджу сучасного педагога та напрацюванні власної індивідуальної харизми.

         Корман Марія Михайлівна доцент кафедри педагогіки та психології і інклюзивної освіти ТОКІППО, модератор заходу,  розкрила учасникам  засідання школи професійного зростання суть основних технік самоусвідомлення особистості, визначення формули власної ефективності, усвідомлення власних сильних і слабких сторін та можливої сфери впливу.

         За допомогою тренінгових методів учасники під керівництвом Корман М. М. визначили основні технології формування харизми, виявили ознак харизматичної особистості, визначили природу харизми, визначили  основні чинники власної особистості та кроки напрацювання харизми.

         Цікаво відбулась дискусія: Зірковий час педагога. Коли він наступає? Як не втрати можливість?

Під час дискусії учасники систематизували власний досвід перших хвилин організації роботи з класом, узагальнили свої знання в галузі управління учнями, засвоїли  конкретні  інструменти впливу, усвідомили межі і можливості власного управлінського впливу.

         На міні-лекції розглянули поняття внутрішньої і зовнішньої культури педагогічних працівників, обговорили де і як проявляються різні види нашої культури, які наслідки, як знайти баланс.

         Щиро вдячні всім учасникам заходу за активну співпрацю, професійне обговорення актуальних питань. 

Немає коментарів:

Дописати коментар