пʼятниця, 18 серпня 2023 р.

Про проведення Серпневої методичної студії з основ здоров’я з теми Науково-методичний супровід вивчення основ здоров’я, інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у 6 класі – соціальна та здоров’язбережувальна

 


18 серпня 2023 року у режимі відеоконференції на платформі Google Meet проведено методичну  студію з основ здоров’я  на тему «Науково-методичний супровід вивчення основ здоров’я, інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у 6 класі – соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь  в умовах Нової української школи.»  у рамках Серпневих методичних студій «Науково-методичний супровід сталого безперервного розвитку освіти Тернопільщини: відповідаємо на потреби, долаємо виклики, формуємо потенціал». Більше 70 педагогічних працівників області взяли участь у заході. Читати далі... 

Немає коментарів:

Дописати коментар