понеділок, 3 березня 2025 р.

 

Дискусійна панель для практичних психологів освітніх закладів «Надолуження психологічних втрат в умовах війни» 27 лютого 2025 року в ТОКІППО в онлайн-форматі

  Подолання освітніх втрат і розривів є важливим завданням з точки зору психології, оскільки ці ситуації можуть сильно впливати на психічний стан і розвиток особистості.

  Освітніми втратами можна умовно назвати недосягнення освітніх результатів учнями через відсутність чи обмеженість можливостей для навчання.      Психологічні втрати – це порушення, які проявляються в депресії, зростанні страху, тривожності та стурбованості, втраті мотивації до навчання, апатії, розгубленості та неуважності. Вони виникають як серед учнів, так і зачіпають учительський склад. Ситуація в світі нестабільна, тому навчання має враховувати емоційний стан дитини і спиратися на різницю досвіду. Серед ознак психологічних втрат – песимістична оцінка минулого та сьогодення, відсутність перспектив на майбутнє, відсутність друзів і соціальних активностей, саморуйнівна й суїцидальна поведінка, негативні емоційні стани (смуток, тривога, страх, відчай), неприязне ставлення до людей навколо, тривожність і низька самооцінка.

  27 лютого 2025 року в ТОКІППО в онлайн-форматі була проведена дискусійна панель для  практичних психологів освітніх закладів «Надолуження психологічних втрат в умовах війни».

  Ольга Бас, методист відділу освітнього адміністрування ТОКІППО, висвітлила тему «Проблема виникнення освітніх втрат та шляхи їх подолання в умовах війни».

  Власним досвідом із колегами поділилась Майя Мінакова, заступник директора з навчально-виховної роботи Вишнівецького ліцею, яка презентувала  «Освітні втрати в умовах воєнного часу – виклик для  учасників освітнього процесу».

  Віктор Кавецький, кандидат педагогічних наук, доцент, в.о.завідувача кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти ТОКІППО, у доповіді «Вплив освітніх втрат і розривів на психічний стан і розвиток особистості», акцентував увагу, що психолог проводить оцінку психологічного стану особистості, виявляє можливі фактори, що впливають на освітній процес  та надає підтримку, щоб подолати труднощі.

Немає коментарів:

Дописати коментар