середу, 2 листопада 2016 р.

Жизномірська Оксана Ярославівна

o.zhyznomirska@ippo.edu.te.ua

Кандидат психологічних наук, доцент.
Після закінчення школи у 1999 р. вступила до Тернопільського експериментального інституту педагогічної освіти, який закінчила з відзнакою у 2004 р., отримавши спеціальність «Практична психологія» та здобувши кваліфікацію практичного психолога.
У 2004 р. вступила в магістратуру Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка й отримала диплом з відзнакою зі спеціальності «Психологія», здобувши кваліфікацію магістра психології, викладача психологічних дисциплін.
Упродовж 20052008 рр. навчалася в аспірантурі Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова на кафедрі психології Інституту філософської освіти (з відривом від виробництва). Кандидатську дисертацію на тему «Психологічні особливості самоствердження молодших та старших підлітків» (спеціальність 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) захистила 15 грудня 2010 р. у спеціалізованій вченій раді НПУ імені М. П. Драгоманова.
У 20082010 рр. працювала асистентом кафедри соціальної роботи ТНПУ імені В. Гнатюка. З 2011 р. – доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти.
Читає курс лекцій щодо підвищення рівня психологічної культури особистості вчителів-предметників, класних керівників, заступників директорів та інших категорій педагогічних працівників. Є науковим керівником випускних робіт учителів початкових класів.
У науковому доробку навчально-методичний посібник «Психотехнологія корекції деструктивного самоствердження особистості молодшого та старшого підліткового віку» та понад 30 наукових статей, опублікованих у збірниках наукових праць, конференцій як в Україні, так і за рубежем.
Тема, над якою працює викладач, – «Школа професійного зростання практичного психолога».
Сфера наукових інтересів: психологія сучасного педагога, психологія сучасних учнів, формування психологічної готовності вчителя до умов сьогодення, особистісне та соціальне самоствердження підлітків, основні форми саморозкриття підростаючої особистості.

Немає коментарів:

Дописати коментар